CheapTickets.be eerste Travel Agent op Google Now

Innovatie in de travelbranche komt vanuit Google

Hasselt, 7 mei 2014 • Sinds deze week kunnen Belgen een vliegticketbeheren via de virtuele assistent Google Now. De eerste Online Travel Agent in België die haar gegevens beschikbaar stelt aan Google is CheapTickets.be. CheapTickets.be wil hiermee haar klanten een nog betere service verlenen.

Afhankelijk van je locatie, en het tijdstip van de dag toont Google Now informatiekaarten met vluchtgegevens. Hiervoor haalt Google Now informatie uit Gmail waarin de vluchtgegevens via mail zijn binnengekomen. Als een vlucht vertraagd is, laat Google Now dit automatisch zien. Ook wanneer er veel file is vlak voor je naar de luchthaven moet, zal Google Now je waarschuwen zodat je tijdig kunt vertrekken en je vlucht niet mist. Eenmaal op de luchthaven aangekomen, laat Google Now je boardingpass inclusief alle vluchtgegevens zien, bijvoorbeeld vanaf welke terminal en gate je vliegtuig vertrekt.

Annick van Dyck, countrymanager CheapTickets.be: “We zijn de enige Online Travel Agent in België en we merken dat de Belgen steeds vaker hun vliegticket online boeken. We blijven onze diensten continu innoveren om het onze klanten steeds makkelijker te maken hun vluchten te zoeken, boeken en beheren. Google Now is een hele handige en slimme assistent die je continu ondersteunt met je bezigheden. Bij het vliegen komt vaak veel op je af en is deze ondersteuning heel erg welkom.”